منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " وبلاگ هواداران استقلال " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


ماليات عمادرضا معقول باشد، پرداخت مي‌کنيم

فتح‌الله‌زاده:

ماليات عمادرضا معقول باشد، پرداخت مي‌کنيم


مديرعامل باشگاه استقلال گفت که در جلسه هيات مديره باشگاه پيرامون طرح‌هايي همچون ساخت استاديوم، هتل پنج ستاره صحبت و صورت‌هاي مالي باشگاه ارائه شد .


 

علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره جلسه هيات مديره باشگاه که در کمپ استقلال برگزار شد گفت: اين جلسه را در کمپ برگزار کرديم تا گزارش‌هايي که لازم است را مطرح کنيم. وقتي گزارش‌هاي مربوط به کمپ را نشان دادم، خيال اعضاي هيات مديره راحت شد، ضمن اين که آنها که هميشه به من لطف داشتند، از تلاش‌هايم تشکر کردند. همچنين کارهاي اساسي هم مدنظر داريم. از جمله تاسيس هتل پنج ستاره، خوابگاه و فروشگاه‌هاي مخصوص فروش برندهاي ورزشي استقلال.

وي گفت: وقتي اين گزارش‌ها را دادم گفتند که کار ماندگاري است و خيلي مصمم هستند که اين کارها را پيگيري کنند. پس از آن نجف نژاد که در اين مدت تلاش‌هاي زيادي کرده است گزارشي از کارهايش داد. او نزديک به 15 جلسه با وزارتخانه‌هاي مختلف برگزار کرده که بيشتر پيرامون گرفتن زمين 30 هکتاري بود تا استاديوم 40 هزار نفري را تاسيس کنيم. وزرا موفقيت اصولي با اين طرح کرده‌اند و به دنبال طرح و برنامه هستيم تا به زودي زمين را در اختيار بگيريم و کارها را انجام دهيم.

مديرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: علاوه بر اين مسايل که در جلسه مطرح شد صورت‌هاي مالي را هم ارائه دادم. براي اين که اما و اگري نباشد وقتي صورت‌هاي مالي به تصويب هيات مديره مي‌رسد خودم هم آن را به شرکت‌هاي حسابرسي که مورد تاييد وزارت اقتصاد و امور دارايي است مي‌دهم تا اگر اشکالي هم در آن وجود داشته باشد، رفع شود.

فتح‌الله‌زاده درباره جلسه‌اي که به همراه رويانيان با مسوولان ديوان محاسبات داشت، گفت: به دليل اين که امسال رديف بودجه‌مان از سوي مجلس متوقف شد، اين قانون ما را دچار مشکل کرد. در اين قانون دقت لازم به عمل نيامده و ما را جزو شرکت‌هاي سود ده محسوب مي‌کنند. دکتر ساور که معاونت مالي وزارت را بر عهده دارد به همراه حسني‌زاده مسئول ديوان محاسبات، من و رويانيان و معاونان اقتصادي دو باشگاه جلسه‌اي برگزار کرديم تا با نحوه مسايل مالي آشنايي پيدا کنيم. همچنين قرار شد که مسئولان مالي اين جلسات را باز هم برگزار کنند.

او در پاسخ به اين سوال که آيا در اين جلسه وعده اي براي پرداخت بودجه دو باشگاه از سوي وزارتخانه هم داده شد يا خير؟ گفت: دوستان ما در وزارت ورزش و جوانان در تلاشند تا بودجه اختصاص يافته به وزارت ورزش و جوانان برسد تا آنها نيز اين بودجه را به ما برسانند.

مديرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه با اعضاي فراکسيون ورزش مجلس گفت: ديروز در فراکسيون ورزش مجلس حضور داشتيم. البته قرار بود دوستان ما در فدراسيون فوتبال هم در اين جلسه حضور داشته باشند ولي نتوانستند حاضر شوند و من تنها بودم. با افرادي همچون يحيي زاده، هاشمي، نجف نژاد و نجابت که اکثرا از اعضاي فراکسيون ورزش بودند درباره معضلات و زير ساخت‌هاي ورزش صحبت کرديم و به نظرات خوبي رسيديم. جالب بود که نظرات ما به هم نزديک بود و خوشحالم که اعضاي فراکسيون ورزش درک مضاعفي از مشکلات ورزشي به خصوص باشگاه‌ها دارند. من هم خواهش کردم که اين جلسات باز هم برگزار شود تا در ادامه به روشي پايدار و مستمر در زير ساخت‌ها و تجهيز آن برسيم.

علي فتح‌الله‌زاده درباره وضعيت جذب عماد رضا نيز گفت: در حال حاضر به دنبال مسايل مالي هستيم. ارقام خيلي عجيبي مطرح شده و براي اين که عماد رضا دچار مشکل نشود پيگير اين مسايل هستيم و روزهاي آينده با رحيمي نيز مذاکره خواهيم کرد. ماليات بر عهده بازيکن است، اما اگر در حدي باشد که از عهده ما بر بيايد آن را پرداخت مي‌کنيم.

وي درباره اظهارنظر قلعه‌نويي مبني بر اين که براي جذب بازيکنان در نيم فصل تصميم گيري مي‌شود،‌گفت: عماد رضا استثنا است و چون تمرين زيادي هم نداشته است، سعي مي‌کنيم زودتر بيايد تا با ما هماهنگ‌تر شود ولي درباره ساير بازيکنان همان طور که قلعه‌نويي گفته است، نيم فصل پيگيري مي‌کنيم. واقعيت اين است که يک مدير نمي‌تواند به مسايل فني ورود کند و اين مسايل بر عهده سرمربي است که ما هم طبق گزارش‌هاي فني مربيان با بازيکناني که تشخيص مي‌دهند وارد مذاکره مي‌شويم تا تيم را تجهيز کنيم.

مديرعامل استقلال درباره پيوستن بازيکناني همچون کارني به پرسپوليس و اين که استقلال هم به دنبال جذب چنين بازيکناني هست؟ گفت: ما بازيکنان خوبي داريم و تيمي که در صدر جدول حضور دارد را خراب نمي‌کنيم. از همه تيم‌ها قوي‌تر هستيم‌، ضمن اين که هنوز جباري و کيانوش رحمتي به ما اضافه نشده‌اند. يکي، دو نقص در تيم داريم که با نظر قلعه‌نويي آنها را اصلاح مي‌کنيم.

فتح‌الله‌زاده درباره ساموئل و پيشنهاد پرسپوليس براي جذب اين بازيکن گفت: هر چيزي شرايط خاص خودش را دارد. وقتي وارد مذاکره شويم آنجا تصميم گيري مي‌کنيم و از قبل نمي‌توان برنامه‌ريزي کرد. قلعه‌نويي ساموئل را مي‌خواهد و خودم هم از ابتدا به او اعتقاد داشتم و نبايد او را از دست دهيم.

او همچنين درباره نحوه پيوستن مجيدي به استقلال گفت: چهار بازي، دو بازي و يک بازي فرقي نمي‌کند و حضور او بستگي به شرايط خودش دارد. تا جايي که مي‌دانم فرهاد سخت به دنبال کارهاي مربيگري است و در دور اول کلاس‌هايي حاضر شده است که هر کسي به راحتي نمي‌تواند در آن حضور پيدا کند و خودش را براي دور دوم آن مهيا مي‌کند. بايد ببينيم شرايط او چگونه است و از او استفاده کنيم.

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : حامد معصومیان

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | ساعت : 12:36

آخرين مطالب ارسالي

زرينچه: خوشحالم شکست را با برد عوض کرديم
مجبور شديم از توپ‌‌ فصل‌گذشته استفاده کنيم
قلعه‌نويي:‌ملي‌پوشان يک‌ريال هم دريافت نکردند
بيک‌زاده: هواداران صبور باشند
تيموريان: شايسته برد بوديم
قاضي: زحمت کشيديم و راه‌آهن را برديم
حيدري: در آينده بهتر مي‌شويم
4بازيکن استقلال و راه آهن تست دوپينگ دادند
ماجدي: همين که بازي را برديم خوب است
فخرالديني: از حمايت هواداران ممنونم
استقلال ليگ را با برد شروع کرد
پاسخ سرمربي استقلال به اظهارات نکونام
رمضانی: خدا کند که هواداران را همیشه راضی نگه دارم/ با درخشش در لیگ لطف قلعه نویی را جبران می کنم
دوری شش هفته ای مدافعان استقلال
ساموئل: اميدوارم اتفاقات خوبي براي پيکان بيفتد
عزت اللهي در يک قدمي اتلتيکومادريد
کي‌روش 29 مرداد براي امضاي قرارداد مي‌آيد
هفته‌آينده،برگزاري‌مراسم‌برترين‌هاي‌ليگ‌سيزدهم
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 93-94 تا کنون
علي کريمي به ويژه برنامه نود نمي‌‌رود

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید


نويسندگان


لينک دوستان

عکس خنده دار
دانلودستان
جادوی فتوشاپ
عمر
هك و ويروس
نمکی نمکی!!
اطلس قرآن
جنجالی
pero

مهندسی ساختمان
ღ♥ღ انبار باروت ღ♥ღ
جلب نیوز
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ هواداران استقلال و آدرس esteghlalhm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 18149
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1