منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " وبلاگ هواداران استقلال " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


برگزاري جلسه با مديران باشگاه‌ها براي جام‌حذفي

رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال خبر داد

برگزاري جلسه با مديران باشگاه‌ها براي جام‌حذفي


رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال گفت: با تصميم مسئولان فدراسيون، قرار شد مسابقات جام حذفي برگزار شود و در اين زمينه يکشنبه هفته آينده‌ جلسه‌اي را با مديران باشگاه‌ها برگزار مي‌کنيم.


 

غلامرضا بهروان با حضور در برنامه ورزش و مردم به سؤالات متعدد در خصوص برگزاري جام حذفي، ميزباني تيم گهر دورود و تناقض‌هاي به وجود آمده در خصوص تعطيلي ليگ برتر به دليل بازي‌هاي تيم ملي پاسخ داد.

وي ابتدا با اشاره به برگزاري يا عدم برگزاري مسابقات جام حذفي و تناقض‌هاي موجود در اين زمينه اظهار داشت: برگزاري جام حذفي يکي از سؤالاتي است که طي ماه‌هاي گذشته مطرح شده است و ما نيز موافق برگزاري اين جام هستيم، چرا که معتقديم بازيکنان تيم ملي براي بالا بردن کيفيت بازي‌هاي خود بايد طبق نظر فيفا حداقل 45 بازي انجام دهند.

قرار است يکشنبه هفته آينده جلسه‌اي را با حضور باشگاه‌ها برگزار و در خصوص اين موضوع تصميم گيري کنيم اما به طور قطعي اين جام برگزار خواهد شد.

وي با بيان اينکه از همان ابتداي تصميم گيري در خصوص عدم برگزاري جام حذفي، اين موضوع مورد اعتراض باشگاه‌ها قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کادر فني تيم ملي تاکيد داشت که اردوهاي متعدد ملي پيش رو داريم، در جلسه‌اي که داشتيم قرار شد مسابقات جام حذفي برگزار نشود چرا که تا پايان سال مسابقات متعددي از جمله غرب آسيا، مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا و همچنين حضور نمايندگان کشورمان در جام باشگاه‌هاي آسيا را در پيش داريم که اين فشردگي موجب شد تا چنين تصميمي را اتخاذ کنيم.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال تصريح کرد: از طريق برنامه شما مي‌گويم که رئيس فدراسيون فوتبال، دبير فدراسيون و من موافق برگزاري جام حذفي هستيم و بايد طوري برنامه ريزي کنيم تا فشردگي مسابقات مشکلي را براي بازيکنان از جمله بازيکن تيم ملي ايجاد نکند.

بهروان با اشاره به اينکه مسابقات جام حذفي، جام شگفتي‌ها است و استعدادهاي بسيار خوبي از دل اين مسابقات کشف مي‌شوند، افزود: اعتراض باشگاه‌ها در خصوص عدم برگزاري جام حذفي کاملا به حق است چرا که باشگاه‌ها نيز براي اين مسابقات برنامه ريزي مي‌کنند و هزينه‌هاي زيادي را متقبل مي‌شوند و با قهرماني احتمالي در اين رقابت‌ها درآمد کسب مي‌کنند.

وي با بيان اينکه برخي باشگاه‌هاي ليگ دسته اولي از لحاظ سخت افزاري با مشکل مواجه هستند عنوان کرد: در ليگ دسته اول، باشگاه‌هايي وجود دارند که از لحاظ ورزشگاه با مشکل مواجه هستند و نمي‌توانند ميزبان مسابقات جام حذفي باشند و مجبوريم مسابقات اين باشگاه‌ها را در شهر ديگري برگزار کنيم.

رئيس سازمان ليگ برتر اضافه کرد: از همين زمان در تلاش هستيم تا دو تا سه استان را براي برگزاري فينال ليگ جام حذفي معرفي کنيم و در اين زمينه پيش بيني‌هاي لازم را انجام داده و در وقت معين اعلام خواهيم کرد.

بهروان در ادامه با اشاره به مشکلات موجود باشگاه‌داري در کشور و لزوم خصوصي سازي باشگاه‌ها بر اساس اصل 44 اظهار داشت: باشگاه داري در کشور بسيار سخت است چرا که باشگاه‌ها منابع مالي مشخصي ندارند و از طريق دولت ارتزاق مي‌کنند. بايد اين باشگاه‌ها به سمت ساختار سازي بروند و يکي از مشکلات اساسي باشگاه‌ها سخت افزاري است و بايد مديران باشگاه‌ها در اين زمينه اقدامات لازم را انجام دهند. اگر مي‌خواهيم فوتبال ما به سمت تحول اساسي پيش برود بايد در زمينه خصوصي سازي کار جدي صورت دهيم. معتقدم قوانين بالا دستي مشکل دارد.

وي افزود: اصل 44 بايد به سمت اجرايي شدن پيش برود و در اين زمينه بايد به صورت يکپارچه از وزارت ورزش گرفته تا رسانه‌ها و مردم به ما کمک کنند. در زمينه خصوصي سازي نبايد منافع شخصي در نظر گرفته شود بلکه بايد حقوق مردم در اولويت باشد و تنها باشگاه‌ها با حق پخش تلويزيوني و تبليغات دور زمين درآمد کسب نکنند.

رئيس سازمان ليگ فوتبال با اشاره به لزوم توجه به استعداد يابي و آکادمي فوتبال پايه گفت: بايد همانند برخي از کشورهاي دنيا به فوتبال پايه توجه جدي شود و آکادمي پرورش بازيکن به صورت جدي فعال شوند تا در آينده تيم‌هاي ملي با مشکل بازيکن مواجه نباشند.

بهروان در ادامه در خصوص برگزاري يا عدم برگزاري مسابقات تيم گهر دورود لرستان در شهرستان دورود و صحبت‌هاي به وجود آمده در خصوص ميزباني اين شهرستان اظهار داشت: همانطور که نيکوخصال، مدير کل ورزش جوانان استان لرستان اشاره کردند اين ورزشگاه در حال بازسازي است و کارهاي خوبي براي بازسازي آن انجام شده است. قرار است کارشناسان خود را به اين شهرستان اعزام کنيم و ورزشگاه دورود مورد ارزيابي قرار گيرد و در صورتي که فاکتورهاي لازم را براي ميزباني داشته باشد ميزباني ليگ برتر در اين ورزشگاه برگزار مي‌شود.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: اين ورزشگاه بايد فاکتورهاي لازم را براي ميزباني داشته باشد. امکانات رفاهي براي تماشاگران و ميهمان‌ها، سکوها، رختکن و ساير بخش‌هاي اين ورزشگاه‌ها بايد طبق استانداردهاي ما و AFC باشد تا بتوانيم در زمينه واگذاري ميزباني به تيم گهر دورود تصميم گيري کنيم. در غير اين صورت اين ورزشگاه نمي‌تواند ميزبان مسابقات ليگ برتر باشد.

بهروان در خصوص نظر کارشناسان AFC در خصوص برگزاري مسابقات جام حذفي نيز گفت: جلسه‌اي را با حضور فتح الله زاده و رحيمي در کنفدراسيون فوتبال آسيا با مسئولان اين کنفدراسيون برگزار کرديم و در خصوص برگزاري جام حذفي آنها موضوع را داخلي دانستند و گفتند که بايد خودتان اين موضوع را برطرف کنيد.

وي بيان کرد: کنفدراسيون فوتبال آسيا اخيرا نامه‌اي را براي ما فرستاده است که تيم‌هاي رده بندي و قهرمان جام حذفي را براي ما بفرستيد تا در خصوص 4 سهميه ايران براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا تصميمي گيري کنيم.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال در خصوص اساسنامه سازمان ليگ و صحبت‌هاي به وجود آمده در خصوص تغيير آن اظهار داشت: دقيقا درست است. از زماني که رياست فدراسيون فوتبال بر عهده صفايي فراهاني و رياست سازمان ليگ بر عهده علي کاظمي بود من عضو هيئت رئيسه بودم و از آن زمان در اين زمينه بحث‌هايي وجود داشته است.

بهروان خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون استحکام خوبي در سازمان ليگ وجود دارد و اساسنامه شرايط خوبي دارد و تنها در زمينه بحث نقل و انتقالات بازيکن همه ساله تغييراتي در اساسنامه انجام مي‌شود. بر اساس شرايط و ضوابط اين اساسنامه تغيير مي‌کند به عنوان نمونه در اساسنامه آمده است که بايد باشگاه‌ها، با بازيکنان 28 ساله، قرارداد 3 ساله امضا کنند و يا حقوق بازيکنان تا سن 31 سالگي بايد پرداخت شود و يا در خصوص پرورش استعداد باشگاه‌ها مي‌توانند با بازيکنان 10 ساله قرار داد طولاني مدت ببندند.

وي ادامه داد: يکي ديگر از بحث‌هاي به وجود آمده در سازمان ليگ مبارزه با دلالي بوده است که در صورتي که باشگاه‌ها اين اجازه را داشته باشند که 7 بازيکن ليگ برتر بگيرند فعاليت دلال‌ها زياد مي‌شود. در خصوص تغيير اساسنامه قرار است با کارشناسان هم فکري کنيم و در اين زمينه تصميم لازم را بگيريم.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال در مورد بحث‌هاي به وجود آمد در موضوع سقف قرارداد و اينکه اين سقف نوعي دهن کجي به جامعه فوتبال است و شخصيت و شعور اين جامعه را زير سؤال مي‌برد خاطرنشان کرد: در برخي کشورها و باشگاه‌ها سقف قرار داد براي مواقعي است که اين باشگاه‌ها بودجه انقباضي دارند و با کسري مواجه هستند ما نيز با اين موضوع مخالف هستيم معتقديم در خصوص سقف قرارداد بايد به مردم حقايق گفته شود و در حال حاضر در خيلي مواقع سقف قرارداد رعايت مي‌شود. اما اگر باشگاهي از اين قانون عبور کرد بايد جرائم کلاني پرداخت کند.

وي با بيان اينکه باشگاه‌ها با عدم رعايت سقف قرار داد ممکن است بدهي‌هاي خود را افزايش دهند و اين بر خلاف قانون فيفا است، اظهار داشت: فيفا مي‌گويد باشگاه‌ها به جاي ساخت ورزشگاه و توسعه فوتبال بايد ابتدا بدهي‌هاي خود را پرداخت کنند و ما نيز اعلام کرده‌ايم باشگاه‌هاي بدهکار بايد براي کسب مجوز بدهي‌هاي خود را پرداخت کنند و در اين زمينه شاکي نداشته باشند.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال عنوان کرد: قرار است در آينده در اساسنامه سازمان ليگ نيز بازنگري شود و در صورتي که اين اتفاق بيفتد تحول خوبي را شاهد خواهيم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : حامد معصومیان

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 19 آبان 1391برچسب:, | ساعت : 14:36

آخرين مطالب ارسالي

زرينچه: خوشحالم شکست را با برد عوض کرديم
مجبور شديم از توپ‌‌ فصل‌گذشته استفاده کنيم
قلعه‌نويي:‌ملي‌پوشان يک‌ريال هم دريافت نکردند
بيک‌زاده: هواداران صبور باشند
تيموريان: شايسته برد بوديم
قاضي: زحمت کشيديم و راه‌آهن را برديم
حيدري: در آينده بهتر مي‌شويم
4بازيکن استقلال و راه آهن تست دوپينگ دادند
ماجدي: همين که بازي را برديم خوب است
فخرالديني: از حمايت هواداران ممنونم
استقلال ليگ را با برد شروع کرد
پاسخ سرمربي استقلال به اظهارات نکونام
رمضانی: خدا کند که هواداران را همیشه راضی نگه دارم/ با درخشش در لیگ لطف قلعه نویی را جبران می کنم
دوری شش هفته ای مدافعان استقلال
ساموئل: اميدوارم اتفاقات خوبي براي پيکان بيفتد
عزت اللهي در يک قدمي اتلتيکومادريد
کي‌روش 29 مرداد براي امضاي قرارداد مي‌آيد
هفته‌آينده،برگزاري‌مراسم‌برترين‌هاي‌ليگ‌سيزدهم
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 93-94 تا کنون
علي کريمي به ويژه برنامه نود نمي‌‌رود

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید


نويسندگان


لينک دوستان

عکس خنده دار
دانلودستان
جادوی فتوشاپ
عمر
هك و ويروس
نمکی نمکی!!
اطلس قرآن
جنجالی
pero

مهندسی ساختمان
ღ♥ღ انبار باروت ღ♥ღ
جلب نیوز
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ هواداران استقلال و آدرس esteghlalhm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 18134
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1