منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " وبلاگ هواداران استقلال " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


استقلال بايد با باشگاه تراکتورسازي صحبت کند

سيدصالحي:‌

استقلال بايد با باشگاه تراکتورسازي صحبت کند


مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي در مورد اينکه دوست دارد به استقلال برود گفت: من تيم تراکتورسازي را خيلي دوست دارم اما مسئولان استقلال بايد با باشگاه صحبت کنند.


 

سيدمهدي سيدصالحي در مورد پيروزي تيمش مقابل پرسپوليس گفت: مي‌دانستيم برابر تيم خوب پرسپوليس بازي سختي در پيش داريم در نيمه اول کار را بسيار خوب دنبال کرديم، در نيمه دوم هم روندمان ادامه يافت و در نهايت با پيروزي يک بر صفر توانستيم هر سه امتياز مسابقه را بدست بياوريم. خوشحالم که هواداران بسيار خونگرم تراکتورسازي توانستند خوشحال به خانه برگردند.


به گزارش فارس، وي در مورد گلي که در اين مسابقه به ثمر رساند عنوان کرد: نقش کوچکي در بدست آوردن اين پيروزي داشتم. زحمات تمامي بچه‌ها به اين منجر شد تا من گلزني کنم. خدا هميشه به من لطف دارد و انشاءالله بتوانم در بازي‌هاي آينده گلزني کنم.


سيدصالحي در مورد اينکه هميشه پس از گلزني پيراهني که نام حضرت زهرا روي آن نوشته نشان مي‌دهد، خاطرنشان کرد: ما در زندگيمان چيزي نداريم و هرچيزي که هست لطف خدا و ائمه است. به خودم هيچ وقت نمي بالم و مي‌دانم تمام داشته‌هايم در زندگي از ائمه است. در زندگي و فوتبال هميشه توسل به ائمه دارم.


مهاجم تيم تراکتورسازي در مورد اينکه گفته مي‌شود استقلالي‌ها خواهان جذب او هستند يادآور شد: قبل از پايان نيم فصل از برخي اين صحبت را شنيدم اگر استقلال چنين تصميمي دارد بايد با باشگاه صحبت کند و با توکل به خدا اميدوارم اتفاقي که به صلاحم باشد رقم بخورد.


سيدصالحي در مورد اينکه آيا خودش علاقه مند به حضور در استقلال است گفت: من استقلال و تراکتورسازي را دوست دارم. تراکتورسازي هواداران بسيار خونگرم و صميمي دارد و به اين تيم علاقه ويژه‌اي دارم اما من بايد براي آينده تصميم‌گيري کنم و کاري را انجام دهم که به صلاحم باشد.


وي در مورد اينکه جعفري مديرعامل باشگاه با پيوستنش به استقلال صراحتا مخالفت کرده، اظهار داشت: بايد با باشگاه صحبت کنم من براي اينکه تمام توانم را براي تيم تراکتورسازي بگذارم به اين تيم آمدم و علاقه ويژه‌اي به تراکتورسازي دارم اما وقتي مي‌توانم کمک کنم که سرمربي به من اعتقاد داشته باشد. در 10 سالي که در سطح حرفه‌اي فوتبال بازي کردم بازيکني بودم که تمام توانم را براي موفقيت تيم انجام دادم و مربيان هميشه به من اعتقاد داشتند. وقتي مربي اعتقاد نداشته باشد بازيکن مسلما دوست دارد در تيمي حضور داشته باشد که بتواند کارايي داشته باشد.


سيدصالحي در مورد اينکه در استقلال ابتدا نمايش خوبي داشت اما پس از مصدوميت دچارمشکل شد و در نهايت برخلاف ميل باطني از اين تيم جدا شد گفت: من بعد از پارگي رباط و مصدوميتي که برايم به وجود آمد اتفاقا خيلي خوب کار کردم و توانستم چندين گل را به ثمر برسانم. شرايط مالي بد در آن مقطع که به واسطه مصدوميت ايجاد شده بود باعث اين اتفاق شد. تمام تلاشم اين بود که در استقلال بمانم اما قسمتم اين شد که از اين تيم جدا شوم. نمي‌خواستم عزتم از بين برود و در نهايت به سپاهان رفتم.


مهاجم تيم تراکتورسازي در مورد اينکه همواره به تيم‌هاي بزرگي مثل پرسپوليس، استقلال، تراکتورسازي و سپاهان گلزني کرده است عنوان کرد: اين لطف خدا بوده و عنايت آن بالايي باعث شده تا من همواره به تيم‌هاي بزرگ گل بزنم. هميشه در تيم‌هاي بزرگ بازي کردم و باشگاه‌هاي من جزو مدعيان قهرماني ليگ برتر و آسيا بودند از اين موضوع بسيار خوشحالم.


سيدصالحي در مورد اينکه تيم تراکتورسازي قبل از بازي با پرسپوليس دچار عدم نتيجه‌گيري شده بود و به نظر مي‌رسيد بازيکنان اين تيم با اوليويرا به مشکل برخوردند گفت: هميشه بايد حقيقت را گفت. اوليويرا فرد غريبي بود که تازه در ايران حضور يافته بود. تا او با شرايط زندگي و فرهنگ ما هماهنگ شود نياز به زمان داشت. البته در اين مدت هم کمي دچار بدشانسي شديم بعد از پيروزي مقابل سپاهان در ديدار برابر داماش با وجود اينکه بارها توپ را به تير دروازه زديم نتوانستيم گلزني کنيم، مقابل فولاد و آلومينيوم هم شرايط با همين شکل جلو رفت. در کل خدا را شاکريم و اميدوارم بعد از برد برابر پرسپوليس شرايط براي تيم ما به خوبي پيش برود.


 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : حامد معصومیان

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, | ساعت : 14:3

آخرين مطالب ارسالي

زرينچه: خوشحالم شکست را با برد عوض کرديم
مجبور شديم از توپ‌‌ فصل‌گذشته استفاده کنيم
قلعه‌نويي:‌ملي‌پوشان يک‌ريال هم دريافت نکردند
بيک‌زاده: هواداران صبور باشند
تيموريان: شايسته برد بوديم
قاضي: زحمت کشيديم و راه‌آهن را برديم
حيدري: در آينده بهتر مي‌شويم
4بازيکن استقلال و راه آهن تست دوپينگ دادند
ماجدي: همين که بازي را برديم خوب است
فخرالديني: از حمايت هواداران ممنونم
استقلال ليگ را با برد شروع کرد
پاسخ سرمربي استقلال به اظهارات نکونام
رمضانی: خدا کند که هواداران را همیشه راضی نگه دارم/ با درخشش در لیگ لطف قلعه نویی را جبران می کنم
دوری شش هفته ای مدافعان استقلال
ساموئل: اميدوارم اتفاقات خوبي براي پيکان بيفتد
عزت اللهي در يک قدمي اتلتيکومادريد
کي‌روش 29 مرداد براي امضاي قرارداد مي‌آيد
هفته‌آينده،برگزاري‌مراسم‌برترين‌هاي‌ليگ‌سيزدهم
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 93-94 تا کنون
علي کريمي به ويژه برنامه نود نمي‌‌رود

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید


نويسندگان


لينک دوستان

عکس خنده دار
دانلودستان
جادوی فتوشاپ
عمر
هك و ويروس
نمکی نمکی!!
اطلس قرآن
جنجالی
pero

مهندسی ساختمان
ღ♥ღ انبار باروت ღ♥ღ
جلب نیوز
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ هواداران استقلال و آدرس esteghlalhm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 18119
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1