منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " وبلاگ هواداران استقلال " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


قلعه‌نويي: خود بازيکنان محتاط‌تر بودند

 

موسوي دقت مي‌کرد ملوان را مي‌برديم

قلعه‌نويي: خود بازيکنان محتاط‌تر بودند


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اين يک امتياز براي استقلال بيشتر به درد خورد تا ملوان.


 

امير قلعه‌نويي پس از تساوي بدون گل برابر ملوان در نشست خبري اظهار داشت: ابتدا درگذشت بزرگمرد بوکس ايران حسين اغماض را تسليت مي‌گويم و بابت ديروز هم که نتوانستم در نشست خبري حاضر شوم عذرخواهي مي‌کنم. از پريروز زير سُرم بودم و ماشين شخصي هم گرفتم تا به نشست برسم که نرسيدم.

وي ادامه داد: بازي خيلي خوبي بود. سرعت بازي خيلي خوب بود. ملوان بهتر بازي کرد اما ما در ايجاد موقعيت موفق‌تر بوديم. دو موقعيت خوب گل‌زني به دست آورديم که يکي را دروازه‌بان ملوان خوب گرفت و ديگري مدافع حريف پوشش خوبي داد. اگر موسوي دقت بيشتري مي‌کرد سه امتياز را مي‌گرفتيم.

قلعه‌نويي تصريح کرد: دو هدف را در اين بازي دنبال مي‌کرديم، اول اينکه گل نخوريم و دوم سه امتياز را بگيريم. تيم‌ها وقتي مقابل استقلال قرار مي‌گيرند انگيزه زيادي پيدا مي‌کنند و با آنچه که ما در بازي‌هاي گذشته‌شان آناليز کرده‌ايم تفاوت دارند. اگر اين تيم‌ها در ساير مسابقات هم اينگونه با انگيزه باشند شرايط بهتري پيدا مي‌کنند. به محمد احمدزاده تبريک مي‌گويم که يک هافبک 15-16 ساله به نام عزت‌اللهي را مقابل ما به ميدان فرستاد که جاي تقدير و تشکر دارد.

سرمربي استقلال افزود: شايد اين يک امتياز به درد ما بيشتر از ملوان مي‌خورد زيرا هم گل نخورديم و هم به صدر جدول رسيديم و هم نشان داديم که تيم ما تحت فشار هم خوب بازي مي‌کند. از هيئت فوتبال انزلي هم تشکر مي‌کنم اما جا دارد استان قهرمان‌پرور گيلان ورزشگاهي بهتر از تختي داشته باشد.

قلعه‌نويي با اشاره به شرايط زمين مسابقه عنوان کرد: زمين ظاهر خوبي دارد و نسبت به سال‌هاي گذشته خيلي بهتر شده است اما فقط ظاهرش خوب بود و شهر انزلي و مردم انزلي لياقت داشتن يک وزرشگاه 50 هزار نفري با يک زمين با کيفيت عالي دارند. اگر زمين بهتر بود بازي بهتري مي‌شد. 

وي در مورد اينکه به بازيکنانش توصيه کرده بود به خاطر دربي محتاط‌تر بازي کنند يا نه گفت:‌ ما با تمام توان وارد ميدان شديم، حتي بازيکنان 2 اخطاره را هم به ميدان فرستاديم. به ملوان هم به اندازه پرسپوليس احترام مي‌گذاريم و اين فينال براي ما مهم‌تر از بازي دربي بود چون اگر مي‌توانستيم سه امتياز خارج از تهران مي‌گرفتيم با روحيه بهتري به مصاف پرسپوليس مي‌رفتيم. ملوان امروز کنترل بازي را در دست داشت اما ما در ايجاد خلق موقعيت بهتر بوديم. شايد خود بازيکنان کمي محتاط‌تر بودند.

بازيکنان ما با تمام وجود بازي کردند و مجتبي جباري را هم که به خاطر شرايط زمين به ميدان نفرستاديم با توجه به روند بازي به ميدان آورديم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه جو ورزشگاه تختي انزلي چطور بود، گفت: مي‌خواهيد دروغ بگويم يا واقعيت را ؟ اول بايد از هدايتي و درودگر و پيشکسوتان ملوان تشکر کنم. دقايقي قبل از بازي که براي ديدن زمين آمدم برخي دوستان به من لطف داشتند که خواهش مي‌کنم ديگر اين لطف را نداشته باشند. انزلي بخشي از تاريخ فوتبال ايران است و در جام حذفي قهرماني دارد. توقع بيشتري از اين تيم مي‌رود. ما امروز همانطور که گفتم دو هدف را دنبال کرديم که يکي گل نخوردن بود و ديگري گرفتن سه امتياز. تعويض‌هايي هم که انجام داديم رو به جلو بود و مهاجم را به جاي مهاجم وارد زمين کرديم. هافبک‌ها در ايجاد موقعيت خوب کار کردند.

وي افزود: شايد هم فشار ملوان باعث شد ما کمي عقب بنشينيم، شايد نمي‌خواستيم عقب برويم اما فشار تاکتيکي حريف باعث شد چنين کاري انجام شود.

سرمربي استقلال در مورد تعويض دقيقه 33 مجتبي جباري گفت: تعويض است، گاهي اوقات ممکن است در دقيقه 5 هم تعويض کنيم. فرزاد حاتمي يک اخطار گرفت و عصبي بازي مي‌کرد به همين دليل تعويض شد.

قلعه‌نويي در مورد قضاوت جهانبازي در اين بازي گفت:‌اجازه بدهيد زياد در اين مورد صحبت نکنيم. داور اشتباهي که در نتيجه بازي تأثيرگذار باشد نداشت. البته مي‌توانست برخي از خطاهاي 50-50 را به ما هم بدهد، در کل گروه داوري خوب کار کرد.

سرمربي استقلال در مورد اينکه کدام تيم‌ها شانس قهرماني در ليگ را دارند گفت: 4تيم در کورس قهرماني هستند، من نمي‌دانم فولاد امروز چه نتيجه‌اي گرفته اما هر4 تيم شانس دارند.

وي در مورد اينکه برخي از بازيکنان استقلال مانند مهدي رحمتي گفته‌اند تا چک‌مان پاس نشود، بازي نمي‌کنيم، گفت: نه بازيکنان ما چنين روحيه‌اي ندارند و هيچ‌کدام اينگونه حرف نمي‌زنند. مسئولان قول داده‌اند مشکلاتمان حل شود و قبل از بازي با پرسپوليس پولي به باشگاه تزريق شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : حامد معصومیان

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:قلعه نویی, محتاط,بازیکنان,موسوی, | ساعت : 22:35

آخرين مطالب ارسالي

زرينچه: خوشحالم شکست را با برد عوض کرديم
مجبور شديم از توپ‌‌ فصل‌گذشته استفاده کنيم
قلعه‌نويي:‌ملي‌پوشان يک‌ريال هم دريافت نکردند
بيک‌زاده: هواداران صبور باشند
تيموريان: شايسته برد بوديم
قاضي: زحمت کشيديم و راه‌آهن را برديم
حيدري: در آينده بهتر مي‌شويم
4بازيکن استقلال و راه آهن تست دوپينگ دادند
ماجدي: همين که بازي را برديم خوب است
فخرالديني: از حمايت هواداران ممنونم
استقلال ليگ را با برد شروع کرد
پاسخ سرمربي استقلال به اظهارات نکونام
رمضانی: خدا کند که هواداران را همیشه راضی نگه دارم/ با درخشش در لیگ لطف قلعه نویی را جبران می کنم
دوری شش هفته ای مدافعان استقلال
ساموئل: اميدوارم اتفاقات خوبي براي پيکان بيفتد
عزت اللهي در يک قدمي اتلتيکومادريد
کي‌روش 29 مرداد براي امضاي قرارداد مي‌آيد
هفته‌آينده،برگزاري‌مراسم‌برترين‌هاي‌ليگ‌سيزدهم
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران فصل 93-94 تا کنون
علي کريمي به ويژه برنامه نود نمي‌‌رود

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید


نويسندگان


لينک دوستان

عکس خنده دار
دانلودستان
جادوی فتوشاپ
عمر
هك و ويروس
نمکی نمکی!!
اطلس قرآن
جنجالی
pero

مهندسی ساختمان
ღ♥ღ انبار باروت ღ♥ღ
جلب نیوز
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ هواداران استقلال و آدرس esteghlalhm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 313
بازدید کل : 18121
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1